0 مردم در حال مشاهده این محصول در حال حاضر!

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

ساعت هوشمند اپل مدل Ultra 2 Titanium Case Alpine Loop 49mm با 18 ماه گارانتی شرکتی

  • نوع کاربری: ورزشی
  • فرم صفحه: مستطیل
  • جنس بند: پلی استر

قیمت محصول

۴۷.۹۲۰.۰۰۰ تومان

زیتونی
آبی
بنفش

توضیحات محصول

اپل واچ اولترا 2

یکی از محصولاتی که اپل در رویداد Wanderlust امسال معرفی کرد، ساعت هوشمند اپل واچ اولترا 2 است. سری اپل واچ‌های اولترا در سال پیش توسط این کمپانی معرفی شده، بهترین ساعت‌های هوشمند این کمپانی با قابلیت‌های متمایز است. اگر می‌خواهید یک ساعت هوشمند بی‌نقص با بهترین کارایی و عملکرد را داشته باشید، خرید اپل واچ اولترا 2 را انتخاب کنید.

معرفی اپل واچ اولترا 2

جدیدترین ساعت هوشمند اپل، یعنی اپل واچ اولترا 2 را می‌توان از نظر مقاومت و هم از نظر عملکرد، بهترین ساعت هوشمند این کمپانی تا امروز معرفی کرد. مهمترین ویژگی‌های اپل واچ‌های اولترا، به‌علاوه تراشه S9 SiP، نمایشگر با بیشترین روشنایی در بین اپل واچ‌ها، جستجوی دقیق‌تر برای آیفون و برخی قابلیت‌های پیشرفته را می‌توانید با خرید این ساعت دریافت کنید. با خرید اپل واچ اولترا 2 می‌توانید حالا تا عمق بیشتری شنا کرده و فعالیت‌های مختلف خود را در طول روز، بررسی کنید. این ساعت با watchOS 10 معرفی شده و باتری قوی‌تری دارد که می‌تواند تا 36 ساعت در استفاده منظم و تا 72 ساعت در حالت مصرف کم باتری، دوام داشته باشد.

ویژگی‌های اپل واچ اولترا 2

در اپل واچ اولترا 2 می‌توانید از ویژگی‌های مهمی که برای ساعت هوشمند خود انتظار دارید، برخوردار شده و حتی این قابلیت‌ها را در بهترین سطح ممکن، دریافت کنید. مهمترین ویژگی‌های این محصول عبارت است از:

تراشه جدید و قدرتمند S9 SiP

ساعت هوشمند Apple Watch Ultra 2 با تراشه جدید S9 SiP که به‌عنوان قدرتمندترین تراشه ساعت‌های هوشمند اپل شناخته می‌شود، عرضه شده است. با این تراشه جدید در اپل واچ اولترا 2 برخی ویژگی‌های جدید ازجمله Double Tap Gesture، سیری روی دستگاه با قابلیت دسترسی بیشتر و ثبت اطلاعات سلامت به صورت خصوصی و ایمن، ارائه می‌شود. یک Neural Engine چهار هسته‌ای به افزایش دو برابر سرعت پردازش ساعت کمک می‌کند.

قابلیت جدید Double Tap Gesture

قبل از این، با حرکت‌های مختلف مانند ضربه زدن روی نمایشگر، کشیدن انگشت، بالا بردن مچ و …، استفاده از ساعت‌های هوشمند اپل ساده‌تر شده بود. حالا اما قابلیت Double Tap Gesture در اپل واچ اولترا 2 معرفی شده که امکان کنترل نمایشگر تنها با یک دست و بدون لمس را ارائه می‌کند.

روشنایی بیشتر نمایشگر

با خرید اپل واچ اولترا 2 یک ساعت با روشنایی نمایشگر 3000 نیت در حالت حداکثری دارید که نسبت به سری اول اپل واچ اولترا تا 50 درصد روشنایی بیشتری داشته و برای استفاده در فضای باز، عالی است. با چرخاندن Digital Crown می‌توانید به‌طور موقت روشنایی را دو برابر کنید.

ارائه با سیستم عامل watchOS 10

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا 2 را با سیستم عامل watchOS 10 می‌توانید خریداری کنید. در این نسخه جدید، یک رویکرد جدید برای نمایش سریع اطلاعات مختلف و همچنین یک Smart Stack جدید برای نشان دادن ویجت‌های مرتبط، ارائه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این سیستم عامل‌، می‌توان به صفحه‌های جدید و کاربردی‌تر، استفاده از حسگر نور محیط برای فعال کردن حالت خودکار در شرایط با نور کم، امکان اتصال بلوتوث، ویژگی Power Zones، بروزرسانی اپلیکیشن Compass برای نمایش بلادرنگ ارتفاع، نقشه‌های توپوگرافی جدید در برنامه Maps،برخی ابزارهای اضافی برای بررسی سلامت روان در برنامه Mindfulness و …، اشاره کرد.

جمع‌بندی

با خرید اپل واچ اولترا 2 بهترین و کامل‌ترین ساعت هوشمند اپل با قابلیت‌های اساسی که انتظار دارید را دریافت می‌کنید. این ساعت هوشمند امسال در کنار آیفون‌های سری 15 و سایر محصولات جدید کمپانی اپل معرفی شده و بهترین ساعت هوشمند ساخته شده توسط این کمپانی است. قیمت ساعت اپل واچ اولترا 2 با نمایشگر 49 میلی‌متری، 799 دلار است.

اطلاعات محصول

رنگ

زیتونی

,

آبی

,

بنفش

مناسب برای

ورزش

نوع کاربری

ورزشی

ابعاد قاب

14.4×44×49 میلی‌متر

قطر قاب

49 میلی‌متر

عرض قاب

44 میلی متر

وزن

61.4 گرم

فرم صفحه

مستطیل

جنس شیشه

یاقوت

توضیحات جنس بدنه

قاب جلو از جنس شیشه / فریم از جنس تیتانیوم

جنس بند

پلی استر

نوع قفل بند

سگکی ساده

توضیحات رنگ بند و بدنه

بدنه و بند در رنگ‌های متنوع

قابلیت‌های ساعت هوشمند

قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث

,

کنترل سطح اکسیژن خون

,

کنترل موسیقی (Music Player)

نوع صفحه نمایش اصلی

Retina LTPO OLED

اندازه صفحه نمایش

1.92

رزولوشن صفحه نمایش

410×502

تراکم پیکسلی صفحه نمایش

338 پیکسل بر اینچ

سایر مشخصات صفحه نمایش

صفحه‌نمایش با حداکثر روشنایی 3000 نیت (nits)

فناوری‌های مکان‌یابی

GPS

توضیحات سازگاری

آیفون XS (و بعد از آن) و همچنین با iOS 17

پردازنده

Apple S9

حافظه داخلی

64 گیگابایت

توضیحات کارت حافظه

عدم پشتیبانی

اتصالات

Bluetooth

حس‌گرها

ارتفاع سنج (Altimeter)

,

ژیروسکوپ (Gyro)

,

سنجش اکسیژن خون (SPO2)

,

سنجش دمای بدن

,

شتاب‌سنج (Accelerometer)

,

شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)

,

فشارسنج (Barometer)

,

قطب‌نما (Compass)

نوع باتری

لیتیوم-یون

ظرفیت باتری

542 میلی آمپر ساعت

گارانتی

18 ماه گارانتی معتبر شرکتی

دیدگاه محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.